Julinspirerad Rocky Road

Rocky Road kan vara det godaste jag vet. I alla fall när det kommer till godis. Jag har ju delat med mig av detta recept förut, klicka här, för att läsa det. Därför kommer jag i detta inlägg bara förklara min lilla variation :)

Istället för vanlig dumlekola, använde jag dumle med pepparkakssmak. Jag gjorde också en annan nötblandning, bestående av saltade jordnötter, naturella hasselnötter och valnötter, samt kanelkanderade mandlar. Istället för Polly fick jag tag på riktiga amerikanska mini-marsmallows med ordentlig vaniljsmak på. Dessutom dekorerade jag årets version med rött, grönt och vitt strössel bestående av supersmå kulor.

Mums!

Kommentarer

Suzan sa…
Åh, nu blev jag hungrig!
lindasmat sa…
Haha, ok. Men jag råder dig att äta mat istället för godis ;) Gott nytt år Suzan!