*skrytvarning*

Ah ok nu får Ni titta bort om Ni inte gillar skrytsamma dalkullor. Men jag kan inte låta bli att visa en grej som jag känner mig lite stolt över.

Jag jobbar ju som turistbyråassistent, vilket innebär att jag är med och tar fram broschyrer som ska marknadsföra min och grannkommunen. Eftersom jag är intresserad av både mat och fotografering måste jag bara få skryta lite...

I vår broschyr har vi en avdelning som handlar om lokalproducerad mat. På detta uppslag har jag fått ett recept publicerat. Det är inte MITT recept från grunden men efter lite små ändringar blev det mer "á la Linda".

Sedan kommer det ett uppslag om restauranger och caféer, och där fick jag en av mina matbilder publicerad. Coolt!


Receptet på "Rumpmas-tapas" kommer dyka upp på bloggen inom kort med högupplöst bild och lite kuriosa om rumpmasar och kullor. 

Bilden på fisken känner ni kanske igen från receptet: Torskrygg Bourguinon.

Kommentarer

Fröken Dill sa…
Kul, GRATTIS!
Lokal mat tror jag verkligen är något som kommer. Tänk om vi på sikt kunde bli som t ex Italien med alla sina olika regioner...