Hjälp!

Jag vet inte riktigt hur jag ska få detta inlägg till något matrelaterat, men om vi säger så här: Maten man äter måste ju någon gång lämna kroppen. Det tar mig smakfullt till ämnet: BADRUM!

Jag hittade en tävling där man kan vinna 50 000 kr till en badrumsrenovering. Eftersom mitt badrum ser ut som en blandning mellan en babyfilt och en godisskål var jag bara tvungen att delta i tävlingen. Men nu hänger det på Er! Ni måste rösta på mitt badrum. Klicka här för att komma till mitt badrum, klicka sedan "gilla" för att rösta.

Inte nog med  att mitt badrum är fult som stryk så är det också extremt opraktiskt. Till att börja med så är det inte omgjort sedan 60-talet då huset byggdes. Badkaret är inbyggt vilket gör det fullständigt omöjligt att hålla rent i badrummet. Vågar inte ens tänka på vad som kan finnas/ bo där under. Gaaaah!!! Kaklet är babyblått och vissa plattor är spruckna på grund av sättningar i huset och på 60-talet fuktspärrade man inte badrum. You do the math! HJÄLP! Mitt badrum kan vara en tickande fuktskadebomb!

Rädda mig genom att rösta!!!!