Gästbloggare

Jag fick en idé här om veckan, nämligen att testa att ha gästbloggare här på matbloggen. Inte för att jag har slut på receptidéer utan för att mixa upp det hela lite med recept som jag kanske inte själv skulle välja att göra.

Därför håller jag just nu på att raggar folk som är sugna på att lämna in ett bidrag! Först och främst har jag frågat min familj och närmsta vänner. Men nu tänkte jag även höra med Er läsare om någon av Er är sugna?

Jag söker alla sorters recept; drinkar, bakverk, förrätter, varmrätter, desserter. Det enda kravet är att det bör finnas en egen fotograferad bild som jag kan publicera tillsammans med receptet. Har du en egen blogg så länkar jag självklart till den i ditt bidrag, även om det inte är en matblogg.

Om någon av Er är intresserad är det bara att maila mig på: linda.blixt82@gmail.com.
Hoppas vi hörs!

Kommentarer