Lindas potatissallad

Köpt potatissallad är äckligt! Sluta köp sån skit och gör din egen istället! Lätt som en plätt och tio tusen gånger godare, jag lovar! Här kommer ETT av mina recept. En liten fuskis då jag använder smaksatt créme fraiche, men... GOD ÄR DEN!!!

Ingredienser:
Kokt potatis skuren i små bitar/ kuber
1 finhackad liten purjolök
1 finhackad gul paprika
1 burk créme fraiche - Charlottenlök & gräslök
½ burk créme fraiche naturelle(Ett par stänk citronsaft)salt & peppar+ 1 knippe rädisorBlanda samman alla ingredienser. Krydda efter smak. Låt stå i kylen och dra minst 2 timmar innan den serveras. Den blir ännu godare om Ni gör den dagen innan den ska ätas. Servera med skivade rädisor. Lycka till!

Psst.... Om Ni ber riktigt snällt kanske Ni kan få mitt hemliga recept på min mammas rosa potatissallad, dvs VÄRLDENS GODASTE!!!

Kommentarer