2012/11/05

Halloween middag

I helgen var jag värdinna för en liten halloween bjudning hemma hos mig. Vi bjöd våra 2 bästa vänner och jag tänkte dela med mig av lite bilder från kvällen. Klicka på "Läs mer" för att se alla bilder.
Här ser ni mig och sambon, söta va? :) Visst ser han ut som den där snubben i Green Day?



Fördrinken - blodprovsrör (drinken Manhattan)


Dukningen 


Här är menyn :) Eftersom Halloween inte är så svenskt skrev jag den på engelska. Det låter dessutom lite fränare, haha! Gästerna hade i alla fall roligt med att försöka gissa vad det var vi skulle servera...


Så i verkligheten serverade vi: Förrätt - Pumpasoppa med chillifrästa räkor






 Jag kommer publicera ett recept åt gången inom en snar framtid! Då kommer jag lägga in länkar i detta inlägg också.

Som avslut får ni här ännu en bild sambon. Kan man annat än älska honom!?! :)  


Inga kommentarer: