2012/10/15

Tipsa mig!

Jag har total brist på inspiration just nu vad gäller läsandet av bloggar och andra matsajter. Jag har inte varit aktiv på jättelänge och känner inte att jag hänger med längre i blogsfären. Så jag tänkte be Er om lite tips!
  • Vilken matblogg är din favorit?
    (Förutom min då såklart, hehe!)
  • Vilken receptsida/samling använder du oftast?
  • Har du en egen matblogg du tycker jag borde läsa?
  • Läser du någon annan skojig sida som du bara inte kan låta mig gå miste om?
    (Behöver alltså inte handla om mat)
Tack på förhand!

Ps. Min matblogg kommer strax genomgå lite utseendeförändringar. Så om gamla inlägg kommer se lite knasiga ut från och med nu så beror det på det. Jag orkar inte gå in i varenda recept och räta till det tyvärr...

5 kommentarer:

Therese sa...

Några av mina favoritbloggar är:
Kryddburken
Matplatsen
Jennys matblogg
Cookies n dreams
Frostrosor

Mycket inspiration hittar jag även på matklubben och kokaihop.se.

Jag har en matblogg som du gärna får läsa, då blir jag jätteglad och kanske kan du hitta lite inspiration där:)
http://therese-gottochblandat.blogspot.se/

Lycka till!

ryskadockor sa...

Gå in på min blogg:
www.ryskadockor.blogspot.se

Ha en fin dag!
//Lana

Helper sa...

Läser dina recept och har gjort en del och det blir gott!
Jag hittade din blogg när jag var sjukskriven efter en cancerbehandling och lagade mat en hel del. Mår bra nu!!!
I min blogg handlar det mest om livet men en viktig del är ju maten men jag har inga recept.
Har du nåt bra recept med hummer?

Jag har inga favoriter mer än din!! Men många recept finner jag på lite olika receptbanker.

Hoppas inspirationen infinner sig snart igen!

Min blogg:
http://helenaper.blogspot.se

Linda sa...

Hej och tack för tipsen! Det uppskattas verkligen. Och tack så hjärtligt för fina kommentarer. Det värmer i hjärtat.

Karin sa...

Jag vet... Det var ett bra tag sedan du skrev det här inlägget och jag har tänkt skicka en kommentar länge. Nu blir det äntligen av! På länken nedan hittar du några av mina favoriter.
http://karinsgoda.blogspot.se/p/bocker-och-bloggar.html

Via bloggen söta saker hittar jag många länkar till andra bloggar, både genom lördagslänkarna och utmaningen månadens sötsak...