2012/05/14

Köksrenoveringen: Del 2

Yes...köket är på gång. Eller ja, vi är nästan klara egentligen men det saknas ett par detaljer innan jag kan ge Er de officiella resultatsbilderna. Här kommer istället ett par bilder jag tagit under resans gång. Låt mig bara säga att allt detta slit, alla brutna naglar, alla blåmärken, alla rivsår, allt slipdamm, allt kaos och alla bråk med min sambo har varit väl värt resultatet. Jag kommer aldrig någonsin lämna köket igen - jag bor där nu! Haha!

Nackdelen med IKEA - 35 miljarder kartonger


Köksgolvet
Stommar på G

Andra sidan

Lite vitvaror


Snyggaste tapeten - EVER!

För att inte prata om mosaik kaklet vi valde :)




2 kommentarer:

Emma sa...

Åh vad jag känner igen det där. Nu var det några år sedan vi bytte kök här hemma men gudars vad vi bråkade. Så vi sa, klarar man av att renovera hus klarar man nog av mycket tillsammans ;) /E

Suzan sa...

nice!!