2012/04/11

Köksrenoveringen: Del 1

Som jag berättade före påsk så har vi tillbringat hela påskhelgen med att renovera vårt kök. Vi har rivit ut det mesta nu och arbetet fortlöper sakta men säkert åt rätt håll. Som alltid när man renoverar, tar allt lite längre tid än man planerat och det tillkommer alltid något moment man inte räknat med, men än så länge känns det under kontroll.

Jag tänkte bjuda Er på lite rivningsbilder. Jag sparar de dramatiska "före-" och "efterbilderna" till senare. Men det kommer säkert dyka upp lite detaljfoton under tiden, bara för att retas :) Dessutom måste jag strax börja planera en sjudundrande, over-the-top, galapremiär-meny till invigningsmiddagen i nya köket sen...någon som har något roligt tips?



Vi passar på att lägga samma golv i hallen som vi ska ha i köket. Och det blir kanonsnyggt! Love it.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda,
det måste vara riktigt roligt att snart ha ett nytt kök. Och självklart hör en storslagen premiärmiddag till! Du känner inte för att visa upp köksrenoveringen på Byggla.se? Du får en liten välkomstpresent om du är intresserad. Det är bara att maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer :)
Mvh
Vendela på Byggla

Linda Blixt sa...

Ja det är jätteroligt. Tack för erbjudandet, men nej tack.