2012/01/14

Äta naglar?

Jag har andra intressen än mat. Jo, jag lovar! Kreativa saker får mig att må bra i själen och en sådan sak är nagellack. Oj så ytligt kanske Ni tänker nu men det är det inte i detta fall. Jag sysslar med något som brukar kallas nagelkonst/ Nail Art. Ett sätt att dekorera naglarna med mer än bara två lager vanligt nagellack. Och jag älskar det!

Så kom jag på att jag faktiskt kan kombinera två kreativa sysselsättningar, dvs. naglar och mat! Nej, jag käkar inte naglar, men varför inte göra matrelaterad nagelkonst?

Här kommer ett par lite äldre dekorationer jag gjort. Jag har massor med idéer i skallen och ska börja förverkliga dem inom kort. Så Ni som är intresserade kan ta Er en titt på min andra blogg: The diary of a dreamer om Ni vill. Självklart målar jag annat än mat också! :)

Trevlig helg!


3 kommentarer:

Suzan sa...

Ååhh... läckert!

Fröken Dill sa...

Oj, fantastiskt! Vilket pillgöra.

Anonym sa...

Vilka underbara naglar!
Sökte på "Världens godaste paj" och hamnade på naglar. Härligt lappkast och helt värt att lägga till din sida bland favoriter.

//Sara