2011/12/23

God Jul!

toniochlindachristmas

Önskar Linda & Toni

Jag hoppas att Ni inte stressat ihjäl Er. Att Ni hittat lite julefrid och njuter av ledighet. Själv ska jag spendera denna fredag med att förbereda mitt julbord. Något som för mig är både avslappnande och roligt! Jag har testat lite nya recept i år men kommer inte lägga ut dem på bloggen förrän efter jul då vi smakat allt.

Som en liten teaser kan jag nämna några av nyheterna: Peppargravad lax, citrus/ingefära/stjärnanisgravad lax, ostfyllda dadlar, hemmagjord glögg, Fikon- och ostsallad med saffransdressing, saffran- & kardemummafudge, julinspirerad rocky road och saffrans créme brulée.

Under tiden får ni nöja Er med mina "gamla" julrecept!

God Jul!!!

Ps. Om Ni vill ta Er en titt på årets julkort från familjen bakom á la Linda, klicka här. :)

Inga kommentarer: