2011/10/04

Grattis bloggen!


Idag fyller bloggen 4 år, på kanelbullens dag och allt!

Tiden har verkligen gått fort, men det har varit extremt roligt. Jag älskar ju allt som har med mat och göra och jag hoppas det har märkts här på bloggen. Mitt allra första inlägg kan Ni läsa här.

Jag tänkte bjuda på lite statistik, dagen i ära. På 4 år har jag producerat 456 st inlägg, det är inte särskilt många egentligen om man jämför med andra matbloggar. Men jag är supernöjd ändå!

Jag har hittills haft 155 564 st sidvisningar. I topp tre av de mest lästa inläggen kommer: Pizzasallad, LCHF-bröd och LCHF Tacopaj. Pizzasalladen vinner stort med hela 26 302 st visningar. Pizzasallad är då alltså det vanligaste sökordet man använt och hamnat på min blogg med. De allra flesta läsarna är bosatta i Sverige, men även ett gäng finländare och amerikaner har hittat hit. Superkul!

I ära av kanelbullens dag kommer här även ett par länkar till varianter av den klassiska kanelbullen som jag bakat genom dessa 4 år.



- Päron- & chokladbullar
- Hasselnötsbullar
- Hallon- & Chokladbullar
- Choklad- & Nötcrémebullar
- Saffransbullar med mandelmassa
- Blåbärslängder (nästan bullar)

Ha en bra dag och tack för att Ni besöker min blogg med jämna mellanrum!

Kram Linda