2011/05/04

The time has come...

Nu är det slut. Nu är det över. Det är dags att gå vidare. Det finns ingen återvändo. Japp, jag ska börja mat-blogga igen! Yeeej!!!

Jag har under en tid samlat på mig ett par recept och kommer börja bloggningen med ETT inlägg i veckan. Det låter kanske inte mycket för världen men jag har verkligen ingen lust till fler än så. Kommer jag på någon annan lösning lär Ni märka det. Blogg-pausen är ett avslutat kapitel!

Som Ni ser har bloggen även en ny design. Jag har inte bestämt mig för om jag är nöjd med den, men det är ialla fall en del av "nystarten". Vi får väl se om jag ändrar den igen. Troligtvis...

Det första receptet dyker nog upp imorgon eller på fredag.

Ciao så länge!

2 kommentarer:

ryskadockor sa...

Välkommen tillbaka! :)
Kram
Lana

Emma sa...

Vad roligt! =) Ser fram emot det!