2010/11/04

Roliga prylar!

Jag tänkte bjuda Er på lite bilder på roliga prylar jag hittat på diverse hemsidor. Prylar som på ett eller annat sätt har med mat att göra...klicka på bilderna för att se dem större.

Vad sägs om att fräscha upp doften i bilen med lite bacon? Passar ju oss LCHF:are alldeles utmärkt! Haha! Den både ser ut som och luktar bacon.

Muffinsplåster. Dessa muffins borde ju vara rätt ok. Tror inte plast är så kolhydratsrikt...men jag kan ha fel!?


Glasunderlägg med sushimotiv. Jag älskar sushi!!! Men jag misstänker att dessa är lite hårdtuggade...

Denna tvål luktar varken ros, liljekonvalj eller lilja. Den luktar inte heller citron, gurka eller äpple. Den luktar kattmat! Japp. Ganska ofräsht.
Snacka i denna tjusiga hamburgartelefon.

Tuggummi är ju gott men självklart ganska avskräckande när de ser ut som korvar. Lyckligtvis smakar dessa frukt.
Alla bilder och produkter är tagna från kitsch.se. Jag får ingen ersättning för att tipsa om detta. Jag tyckte bara att det var lite skojiga grejer...

2 kommentarer:

Desiré sa...

Iiih! Gotta love it! :)

Jag har sett tuggummin som ser ut som köttbullar också. I want! :D

Linda sa...

Ja, de finns också på den hemsidan. Roliga! :)