2010/11/23

Fler prylar

Yepp! Jag har hittat lite fler roliga prylar som har med mat och köket att göra. Surfade runt lite på nätet och hittade totalt onödiga men ack så skojsiga grejer. Prylnörd, yes sir!


Vad sägs om en automatisk såsvisp?










Klart man vill ha lysnade vatten! Blått för kallt, rött för varmt. Kalas!

Hjärtformad stekpanna! Om inte ägg var gott innan så blir det ju totalt oemotståndligt nu, eller hur!?!

Tomtar & snögubbar i all ära, men det här är pepparkakor som faller mig mer i smaken. Haha! Skitkul.


Kakform S-XL. Köper man denna slipper man bråket om hur stora kakbitarna ska vara. Här finns en som passar alla. Snygg ju!


Dom här ska jag önska mig i julklapp, lökglasögon! Dessa är vadderade runt ögonen och håller svavelsyran borta.

En kakstämpel med texten: Home made. Vill haaaa!!!!







Alla dessa roliga prylar hittade jag på coolstuff.se. Skoj butik!

Jag får inte betalt eller blir på annat sätt ersatt för att jag lägger ut denna länk.

1 kommentar:

Desiré sa...

Coolstuff har mycket kul! :) Hittade dock den där stämpeln i en butik i Linköping och jag köpte den i present till en vän som hade namnsdag här om veckan. Hon älskar att baka :)

En annan bra sida är smartasaker.se!