2010/10/25

Beautiful Blogger Award!












Yeeejjjj, jag har vunnit ett pris! Min fina vän Marie som precis startat en liten nailart blogg har utsett mig till vinnare av detta pris för "bästa matinspiratören". Jättesnällt av henne tycker jag! Tack darling!

Beautiful Blogger Awards regler:
- Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick priset av.
- Ge priset till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.


Jag får inte ihop 7 st så väljer att ge pris till dessa 5:
(Bilderna har jag lånat från brudarnas bloggar)

Mitt första pris går till min supersnygga vän Elin som i sin blogg Superficial Ragdoll briljerar med fantastiska texter, åsikter och roliga inlägg. Hon är helt otrolig denna kvinna!

Mitt andra pris går till Lina och hennes blogg 17 år, 127 kg, en fantastisk blogg där Lina frikostigt delar med sig av sin vardag, sina intressen och sin resa genom livet.

Mitt tredje pris går till Suzan och hennes superroliga blogg Ett dussin pannor. Suzan är grymt inspirerande med sin enorma energi till träning. Hennes humor passar mig perfekt och hennes hund Frank är ju typ sötast i världen.

Mitt fjärde pris ger jag till Desiré och hennes blogg Dessis mat. Jag har inte följt hennes blogg så länge men jag gillar hennes inlägg och hennes fina kvalitet på bilder.

Mitt femte pris går till Maria och hennes smyckesblogg Mawi Design. Maria gör jättefina smycken, bloggen är supersöt och kundservicen är kanon!


Och så fem intressanta saker om mig själv:
- Jag är beroende av kapris!
- Kan äta kyckling 7 dgr i veckan utan problem
- Knarkar nagellack
- Är livrädd för håriga vattenlås/ golvbrunnar
- Har ett fantastiskt kundserviceleende - falskt som fan emellanåt men ack så vackert och trovärdigt!

2 kommentarer:

Dessi sa...

GULLE dig! :D Tack!

Suzan sa...

aww!! söta! :*