2010/09/19

Rösta!


Nej jag ska inte snacka politik. Jag ska snacka chips! Jajaja...jag har fuskat. Jag har ätit av den förbjudna frukten. Igår smällde jag i mig chips, näve efter näve stoppade jag hålet i huvudet fullt med vidrigt kolhydratsladdat skit. Chips!

Anledningen var att OLW kommit med 3 st nya smaker, limited edition. Igår smakade vi "Pickles & Mayo" och oj så goda de var. Jag ääälskar syrligt och dessa var nästan lika goda som vinägerchips, men bara nästan. Det finns två smaker till...men de har jag inte testat ännu: "Creamy Pizza" och "Vilda Western BBQ". Man kan alltså rösta på sin favorit på OLW's hemsida och jag antar att den som får flest röster sedan kommer ingå i den ordinarie produktserien.

Gott var det i alla fall!

2 kommentarer:

Dessi sa...

Jag förstår dig! Var lite sugen på chips för några dagar sedan när jag såg reklamen för de där nya sorterna :)

Marie sa...

Creamy pizza är supergoda!! Har inte testat de andra, vi tyckte inte att det lät nå gott.... kanske ska prova ändå...