2010/06/09

Vad fan ska vi äta ikväll då?

Det är väl typ den eviga frågan. Personligen tycker jag det är den roligaste funderingen på hela dagen då min fantasi lätt går igång på detta ämne. Men plötsligt är jag sugen på 10 olika rätter och får istället beslutsångest över vilken jag ska välja. Inte till vardags kanske, då det mest äts rester och enklare anrättningar i det här huset. Men till helgen brukar tankemaskineriet dra igång på allvar och matlagningslusten vibrerar!  

Men så sitter jag här framför datorn och läser ikapp lite bloggar och hittar ett tips på en jätteskojig sida. Haha, jag skrattade så tårarna började rinna. Sidan heter What the fuck should i make for dinner? 
Varje gång man klickar in sig på sidan kommer ett nytt receptförslag fram tillsammans med vad man kanske kan kalla lite stötande text. Typiskt Lindahumor på något vis! Haha!

2 kommentarer:

Marie sa...

Hur kul som helst!!! Varje gång man trycker på uppdatera kommer det ju ett nytt förslag! Hahaha

Linda sa...

Jag vet! Hahaha...skitkul ju!