2010/04/26

Back to basics!



Jag har bloggat för Avesta Tidning sedan oktober -09 nu. Det är verkligen ingen lång period men jag måste tyvärr ändå meddela att jag fr.o.m. 1 maj inte kommer vara en av deras bloggare längre. Jag har inte fått sparken om Ni trodde det utan jag har helt enkelt beslutat att lägga av p.g.a. tidsbrist.

Ni har väl alla hört uttrycket tid är pengar? För mig är tid värt så mycket mer än pengar! Tid är avkoppling, tid är lust, tid är inspiration, ork och lycka. Kan man köpa det för pengar?

Självklart är det ett tråkigt beslut som jag har tagit, men det känns rätt i hjärtat. Det positiva är att jag kommer kunna fokusera min matlagning till enbart denna blogg, så back to basics helt enkelt! Skönt!

Vi drar igång redan nu till helgen då det vankas Valborg och grillbuffé á la Linda!

Vi ses!

Inga kommentarer: